Verziószám: 3.
Hatályos: 2024. március 6-tól.
A Torta Művek KFT. ÁLTAL ÜZEMELTETETT
Torta művek webshop ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI ÉS ÜZLETSZABÁLYZATA
- FOGALMAK:
- Eladó: Torta Művek Kft.
- Megrendelő: Torta Művek Kft. által üzemeltetett weboldalon leadott rendelés alapján az édesipari termék, vagy egyéb kiegészítő vevője.
- Weboldal: Torta Művek Kft. által üzemeltetett https://tortamuvek.hu elérési cím alatt található weboldal.
- Onlinebolt: Az Eladó által üzemeltetett online értékesítési platform (Torta Művek Kft. online bolt)
- Termék(ek): A Weboldalon található édesipari termékek és kiegészítők.
- ÁSZF: Általános Szerződési Feltételek
- Ptk: A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
- Kormányrendelet: A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26) Korm.rendelet
- Üzemeltetői (eladói) adatok ismertetése
Név: Torta Művek Kft.
Székhely: 6728 Szeged, Fő fasor 55/A
Adóigazgatási szám: 25784538-2-06
Cégjegyzékszám: 06-09-023104
Vállalkozást regisztráló hatóság: Szegedi Cégbíróság
E-mail elérhetőség: muvekwebshop@gmail.com
Telefon: 0670 630 0067
1.1 Tárhelyszolgáltató adatai:
s-Paw Bt. 6794 Üllés Bem József u. 7. email: szaboerik@s-paw.hu
2.Általános rendelkezések:
2.1 A szerződés nyelve:
Jelen Általános Szerződési Feltételek, valamint a Weboldal, az ügyintézés és a panaszkezelés
nyelve magyar.
2.1.1 A Torta Művek által üzemeltetett tortamuvek.hu weboldalon megjelenő mindennemű szöveges és képi tartalom szerzői jogi mű, szerzői jogi védelemmel. A képek és szövegek a tulajdonos írásbeli engedélye nélküli letöltése és felhasználása szigorúan tilos. A szerzői jog tulajdonosa: Torta Művek Kft.
2.2 A szerződés alakisága, iktatása és utólagos hozzáférhetősége
Jogi szempontból a weboldalon leadott megrendelések (elektronikus megrendelőlapok) nem
írásban, hanem ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak minősülnek. Tekintettel
arra, hogy az ÁSZF elfogadása nem minősül írásba foglalt szerződésnek, Eladó a
Megrendelővel megkötött szerződést egyedileg nem iktatja, de rögzíti a szerződéskötés
dátumát, valamint tárolja az érvényben lévő és hatályon kívül helyezett minden ÁSZF-et, így
hozzáférhetővé válik a szerződés bármely későbbi időpontban. Eladó vállalja, hogy a vásárlás dátuma szerinti érvényes ÁSZF-et kérésre Megrendelő számára átadja.
Az ÁSZF tartalma elsődlegesen szöveges formátumban érhető el a Vállalkozás weboldalának
nyitóoldaláról az alsó sávból megnyitható, vagy közvetlenül a következő url címen keresztül: https://tortamuvek.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/
Az ÁSZF változatlan formában történő tárolásának biztosítása érdekében a
Eladó PDF formátumban is tárolja az ÁSZF minden verzióját. Az ÁSZF pdf formátumban a weboldalról letölthető az Általános Szerződési Feltételek oldal alján lévő letöltés gombra kattintva.
Mivel az ÁSZF-et minden vásárlás alkalmával el kell fogadnia mind a regisztrált, mind a nem regisztrált vásárlóknak, minden egyes vásárláshoz az adott napon hatályban lévő ÁSZF-et kell a létrejött szerződésnek tekinteni.
3. Jelen Üzletszabályzat hatálya és tárgya
3.1 A jelen Üzletszabályzat hatálya a felek között édesipari termék elkészítésére létrejött vállalkozási jogviszonyra, egyéb kiegészítő Termékek adásvételére, illetve házhozszállítás esetén árufuvarozási jogviszonyra terjed ki. A jelen Üzletszabályzat rendelkezéseitől a felek egyező akarattal írásban eltérhetnek, mely esetben az Üzletszabályzat vonatkozó rendelkezései helyébe a felek külön megállapodása lép.
3.2 A Megrendelő és az Eladó megállapodnak, hogy az Eladó által üzemeltetett online bolt a Megrendelő által a Weboldalon megjelölt határidőre elvégzi a Megrendelő által megrendelt típusú és mennyiségű édesipari termék elkészítését. Az Eladó a Weboldalon egyéb kiegészítőket is felkínál megvételre a Megrendelőnek.
4. A megvásárolható Termékek bemutatása és megrendelése
4.1 Az Eladó a Weboldalon online rendelési felületet biztosít a Megrendelő részére, amely rendelési felületen az Eladó a Termékeket megrendelésre kínálja fel a Weboldal látogatói számára.
4.2 A Megrendelő az online felületen a regisztráció elvégzése után vagy regisztráció nélkül tudja a Termékeket megrendelni, majd a rendelés leadásakor azonnal bankkártyával vagy a termék átvételekor utánvéttel készpénzben vagy bankkártyával tudja a Termékek ellenértékét kiegyenlíteni.
4.3 A Megrendelő a rendelés elküldésével bízza meg az Eladót a megrendelés teljesítésével.
4.4 Amennyiben a Megrendelő által megvásárolni kívánt Termék az Eladó saját készletéből vagy egyéb forrásból beszerezhető vagy elkészíthető úgy a rendelést az Eladó teljesíti. Amennyiben a megrendelést az Eladó nem tudja teljesíteni, erről a Megrendelőt elektronikus levélben értesíti, és helyettesítő terméket kínál fel a Megrendelőnek. Ha az Eladó sem saját készletéből, sem egyéb forrásból nem tudja beszerezni a Megrendelő által megvásárolni kívánt Terméket, és Megrendelő a felkínált helyettesítő terméket nem fogadja el, úgy az Eladót e tekintetben felelősség nem terheli.
4.5 Az online boltban vásárolt Termékek jellemzőit a Megrendelő az adott Termék mellett feltüntetett adatokból és fényképből ismerheti meg részletesen. A fényképek azonban tájékoztató jellegűek, a termék jellegéből adódóan nem lehet elvárni teljes egyezést a terméknél szereplő fényképpel.
4.6. Az online megrendelés során kizárólag az aktuálisan feltüntetett termékekből lehet választani, egyéb extra/egyedi kéréseket az Eladónak nem áll módjában teljesíteni (pl.: egyedi díszítés, forma, íz, plusz kiegészítők, olyan torták melyek aktuálisan nem szerepelnek az online szortimentben). Ezekre vonatkozó reklamációt Eladónak nem áll módjában elfogadni.
4.7. Az online megrendelés “Megjegyzés” rovatában Eladó nem tud fogadni egyedi vagy plusz igényeket, ezért ezek elmaradásából, felelősség nem terheli az Eladót.
5. A szerződés létrejötte
5.1. A Weboldalon történő navigálás a vásárlási folyamat során:
a, Megrendelő a Weboldalra érkezve a Művek Webshop feliratra, vagy a főoldalon megjelenő úgy nevezett “call to action” elemekre kattintva juthat el a termékek katalógusához. Innen az egyes termékek képére kattintva nyithatja meg a termék részletes adatlapját, ahol további képek mellett a termék részletes leírását, elérhető méreteit, változatait, a hozzárendelhető feláras és ingyenes kiegészítőket és az ezekhez tartozó árakat is megtekintheti.
b, Miután kiválasztotta a legördülő menüből a termék méretét vagy súlyra értékesített termékek esetén a kívánt mennyiséget, továbbá igény szerint az egyes kiegészítők neve előtt lévő gombra kattintva kijelölte a megrendelni kívánt kiegészítőket is, a “kosárba teszem” gombra kattintva folytathatja a rendelést.
“kosárba teszem” gomb funkciója: a választott termék oldalán a kiválasztott típusú és méretű termék és az opcionálisan kiválasztott feláras vagy felár nélküli kiegészítők online kosárba tétele. Ezután Megrendelő további termékekre navigálhat, és további termékeket adhat hozzá a kosárhoz. Minden további megrendelni kívánt termék esetén az a és b pontokban leírt módon kell eljárnia, ahhoz, hogy a termékek a kosárba kerüljenek. Ha minden megrendelni kívánt terméket a kosárba helyezett, a “kosárba teszem” gomb megnyomása után megjelenő sávon lévő “kosár” gombra kattintva megnyithatja a kosár oldalt, ahol az addig a kosarába helyezett termékek és kiegészítők listáját és az ezekre vonatkozó összesítet végső árat is találja. (Megjegyzés: a kosár a jobb felső sarokban lévő ikonra kattintva is a Weboldal bármelyik oldaláról megnyitható)
c, A kosárban végezhető módosítások: 1. a termékek darabszámának változtatása, mely a “kosár frissítése” gombra kattintva véglegesíthető. 2. termék törlése: a termék neve előtt lévő x jelre kattintva. (Megjegyzés: a Termék és a hozzá kiválasztott külön nem rendelhető kiegészítők kizárólag egy egységként módosíthatók, vagy törölhetők.)
d, A kosár oldalon található gombok segítségével ki lehet választani az átvételi módot (házhozszállítás vagy személyes átvétel), amely választással összefüggésben a megjelenő végső összeg a megadott irányítószám vagy visszatérő vásárló esetén a pénztár oldalon megadott címadatoknak megfelelő házhozszállítási díjjal növekszik meg. A házhozszállítás díja külön is feltüntetésre kerül.
e, Ezután a “tovább a pénztárhoz” gombra kattintva Megrendelőnek be kell írnia a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat, (név, számlázási/szállítási cím, email cím, a felkínált opciók közül ki kell választania a kívánt dátumot és fizetési módot, továbbá lehetősége van módosítani az átvételi módot is. Végül el kell fogadnia a hatályban lévő ÁSZF-et az “Elolvastam és elfogadom az Általános Szerződési Feltételek-ben foglaltakat * szöveg előtt lévő jelölő négyzet kipipálásával.
Az adatok megadása után a Megrendelő részére elérhető a bruttó összesen fizetendő
összeg, ami minden fizetnivalót tartalmaz.
A rendelés elküldése előtt az igénybe vevőnek lehetősége van minden adatbeviteli hiba
észlelésére, illetve módosítására.
f, A rendelés elküldéséhez Megrendelőnek a “megrendelés” gombra kell kattintania. Online bankkártyás fizetési opció választása esetén innen a Saferpay fizetési oldalra jut, majd sikeres fizetés után a rendelésével kapcsolatos összefoglaló oldalra jut, melyben a rendeléssel kapcsolatos minden adatot megtalál. Ezeket az információkat Eladó elektronikus levél formájában is megküldi Megrendelő részére. Utánvételes fizetési opció választása esetén a rendelésével kapcsolatos összefoglaló jelenik meg, melyben a rendeléssel kapcsolatos minden adatot megtalál. Ezeket az információkat Eladó elektronikus levél formájában is megküldi Megrendelő részére.
5.2 A szerződés létrejötte és a rendelés visszaigazolása
Az Eladó és a Megrendelő között jelen szerződés a Weboldalon a “kosárba teszem”, “tovább a pénztárhoz” gombok, majd opcionálisan a regisztrált felhasználóként történő bejelentkezést vagy a regisztrációs lépés kihagyását követően a “megrendelem” gomb megnyomásával jön létre. A megrendelésről az Eladó a Megrendelő részére elektronikus levél útján visszaigazolást küld, amely visszaigazolás a webáruház informatikai rendszeréből automatikusan kiküldött elektronikus levél formájában történik, és az érvényesen leadott rendeléssel megegyező tartalmú. Ez a levél általában néhány percen belül megérkezik a Megrendelő által megadott email címre. Ez az automatikusan kiküldött elektronikus levél Megrendelő számára jelzi, hogy a rendelése beérkezett az Eladóhoz, és hogy jelen szerződés életbe lépett. Megrendelőt a megrendelt termékek vonatkozásában fizetési kötelezettség terheli. A levélben Megrendelő a lemondási feltételekről és a lemondás módjáról is tájékoztatást kap.
5.3 Amennyiben a Megrendelőhöz a rendelési folyamat során előállt valamely hiba vagy helytelen adatok megadása folytán ilyen automatikus visszaigazolás nem érkezik maximum 48 órán belül, a rendelést nem lehet Eladóhoz beérkezettnek tekinteni. Ilyen esetben a jelen szerződés a felek között nem jön létre, felelősség és kötelezettség egyik felet sem terheli. Amennyiben Megrendelő a rendelési folyamat során hibás email címet adott meg és ezért nem kap visszaigazolást, Eladót az így előállt Megrendelőt érintő esetleges károk miatt felelősség nem terheli. Azt javasoljuk, ha a visszaigazolás néhány órán belül nem érkezik meg a Megrendelő email címére, a kapcsolat oldalon lévő elérhetőségek valamelyikén egyeztessen Eladóval és a kapott tájékoztatás szerint, ha szükséges kérje a hibás adatok módosítását vagy rendelje meg ismételten a kért Termék(ek)et.
5.4 Az automatikus elektronikus visszaigazolást követően Eladó 48 órán belül további értesítést küld Megrendelő számára, ezzel jelzi, hogy a rendelés feldolgozását és/vagy teljesítését megkezdte. Ez az értesítés elektronikus levél formájában történik. Amennyiben Megrendelőhöz 48 órán belül semmilyen visszaigazolás nem érkezik a rendelésről, a rendelést nem lehet Eladóhoz beérkezettnek tekinteni. Ilyen esetben a jelen szerződés a felek között nem jön létre, felelősség és kötelezettség egyik felet sem terheli.
5.5 Beérkezett rendelés módosítása :
5.5.1. A beérkezett rendeléssel összefüggésben Megrendelőnek adatmódosításra (telefonszám, szállítási cím módosítására), átvételi mód változtatására a Termék(ek) átvételére megjelölt napot megelőző nap 18 óráig van lehetősége elsősorban telefonon, másodsorban emailben (a muvekwebshop@gmail.com címre küldve elektronikus levelet), a visszaigazoló emailben szereplő rendelési azonosítószámra és/vagy a megrendelő nevére hivatkozva. Házhozszállítás esetén, ha a módosított címre a kiszállítás díja magasabb, mint az eredeti címhez tartozó kiszállítási díj lett volna, Eladó értelemszerűen a magasabb díjat számolja fel Megrendelő felé. A módosítás akkor tekinthető megtörténtnek, ha annak elfogadását Eladó visszajelezte Megrendelő részére az általa választott kommunikációs csatornán, vagyis telefonos kérésre telefonon, emailben érkező kérésre emailben.
5.5.1.1 Fizetési mód módosítása: Személyes üzletbeli átvétel esetén a fizetési mód az átvétel időpontjában is módosítható, mert a cukrászdában készpénzes és bankkártyás fizetési mód is rendelkezésre áll. Házhozszállítás esetén a fizetési mód változtatására a választott szállítási idősáv kezdetéig van lehetőség telefonon keresztül.
5.5.2. Az érvényes leadott rendelés Termék(ek)re vonatkozó módosítására a Termék(ek) átvételére megjelölt idősáv kezdő időpontja előtt legalább 48 órával korábban van lehetősége Megrendelőnek. Módosítási igényét elsősorban telefonon, másodsorban emailben jelezheti Eladó felé a rendelési azonosító számra és a Megrendelő nevére hivatkozva. Eladó a jelzett módosítási igényt elutasíthatja, amennyiben az technikailag vagy más okból kivitelezhetetlen. Megrendelőt további fizetési kötelezettség terheli, amennyiben Eladó által elfogadott módosítás a végső ár emelkedésével jár. Ugyanakkor, ha Eladó által elfogadott módosítás a végső ár csökkenésével jár, előre kifizetett rendelés esetén Eladó a különbözetet jóváírja Megrendelő részére, vagy lehetővé teszi annak későbbi időpontban való levásárlását.
6. A Termék(ek) vételára és a szolgáltatások díja
6.1 A Weboldalon az egyes Termékek részletes jellemzése és fotója mellett megtalálható a Termékek vételára, mely az igényelt termék méretének és/vagy típusának legördülő menüből való kiválasztásával válik láthatóvá. A feltüntetett vételár magyar forintban értendő és a jogszabályban meghatározott mértékű általános forgalmi adó összegét tartalmazza, azaz bruttó ár. Megrendelő a terméklapon kiválasztott méretű és ízesítésű termék mellé további ingyenes és/vagy feláras kiegészítő termékeket és szolgáltatásokat igényelhet. Ezen feláras termékek mellett minden esetben látható az adott kiegészítőre vonatkozó felár, ami a kiválasztással egyidejűleg hozzáadódik a megrendelés végső árához. Így a “Végső ár” felirat alatt/mellett szereplő összeg a Termék és a hozzá kiválasztott kiegészítők árát is tartalmazza.
6.2 Házhozszállítás szolgáltatás megrendelése esetén a megrendelt Termék(ek) vételárához az Eladó hozzászámítja házhozszállítási szolgáltatás Weboldalon feltüntetett költségét, mely költséget a Megrendelő rendelés során megadott lakcíme alapján számol fel. A szállítási körzetekről, költségekről, szállítási feltételekről Eladó a Szállítási feltételek oldalon nyújt további részletes tájékoztatást. (lsd még: 8.1.2 és 8.1.3 pontokat is).
7. A megbízástól való elállás: Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Korm. rendelet 29. § szabályozása értelmében Vevő a megrendelt termék
kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás (külön magyarázat) nélkül elállhat, azonban Felhasználót a Szolgáltatóval szemben elállási jog nem illeti meg olyan nem előre gyártott
termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak
elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát romlandó vagy minőségét rövid
ideig megőrző termék tekintetében, illetve olyan zárt csomagolású termék tekintetében,
amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem visszaküldhető.
7.1 A fenti jogszabály alapján megrendelés elküldését, illetve a felek közötti szerződés létrejöttét követően a Megrendelő a Weboldalon forgalmazott Termék(ek) vonatkozásában a szerződéstől való elállásra nem jogosult. Azonban Eladó indokolt esetben a Termék(ek) átvételére megjelölt idősáv kezdő időpontja előtt legalább 48 órával korábban jelzett lemondást elfogad és előre kifizetett termék esetén annak árát Megrendelő kívánsága szerint jóváírja vagy lehetővé teszi Megrendelő számára az összeg egy későbbi időpontban való levásárlását. A Termék(ek) átvételére megjelölt idősáv kezdő időpontját megelőzően kevesebb, mint 48 órával jelzett lemondást Eladó nem tud elfogadni, ilyen esetben Megrendelőt fizetési kötelezettség terheli, és ebben az esetben a rendelés előre kifizetett értékét nem áll Eladó módjában visszatéríteni. Lemondási szándékát a lehető leghamarabb, de a legalább a megjelölt átvételi idősáv kezdőidőpontja előtt 48 órával Megrendelő telefonon (+36706300067) vagy emailben (muvekwebshop@gmail.com) jelezheti. Eladó a lemondás elfogadásáról 48 órán belül visszaigazolást küld elektronikus levél formájában.
8. A megbízás teljesítése, Termék(ek) átvétele, fizetés
8.1. A megrendelt Terméket a Megrendelő az Eladó Weboldalon megjelölt értékesítési helyén veszi át, vagy házhozszállítás igénylése esetén a rendelés leadásakor megjelölt szállítási címen veszi át az alábbiak szerint:
8.1.1 Személyes átvétel: Amennyiben Megrendelő személyes átvételi módot jelölt meg, a Termék(ek)et a Torta Művek Cukrászdában (6726, Szeged, Derkovits fasor 4/A) az általa megjelölt idősáv kezdő-időpontjától az üzlet zárásáig veheti át. Amennyiben Megrendelő az aktuális napon az üzlet zárásásig nem jelentkezik a Termék(ek)ért, Eladó nem köteles a terméket tovább Megrenedelő részére fenntartani, ugyanakkor Megrendelő fizetési kötelezettsége nem szűnik meg, a Termék(ek) ellenértékét köteles megfizetni Eladó felé. Előre kifizetett rendelés esetén ha nem kerül sor az adott napon a megrendelés átvételére, a rendelés értékét nem áll Eladó módjában visszatéríteni.
8.1.2 Házhozszállítás: Amennyiben Megrendelő házhozszállítás szolgáltatást is rendelt, a Termék(ek)et az általa megjelölt címen és idősávban veheti át. Amennyiben a házhozszállítás során Eladó akadályba ütközik (például nincs kapucsengő, nem szerepel az előzetesen megadott név a kapucsengőn, Megrendelő nem tartózkodik otthon, stb.) munkatársunk megpróbálja telefonon elérni a Megrendelőt az előzetesen megadott telefonszámon. Ha a hívás sikertelen, a Termék(ek)et Eladó visszaszállítja a Torta Művek Cukrászdába (6726, Szeged, Derkovits fasor 4./A), ahonnan Megrendelő személyesen elviheti nyitvatartási időben a 7.1.1 pontban leírtak szerint. Ebben az esetben a meghiúsult házhozszállításért felszámolt díjat Megrendelő nem kérheti vissza. Megrendelő abban az esetben kérheti a Termék(ek) újra kiszállítását, ha ez Eladó részéről kivitelezhető adott napon, és Megrendelő vállalja, hogy Eladó részére az aktuális házhozszállítási díj kétszeresét megfizeti az újabb kiszállítás ellenértékeként. Az újabb házhozszállítás ellenértékét Termék(ek) átvételekor készpénzben vagy bankkártyával egyenlítheti ki.
8.1.3 Amennyiben Megrendelő nem saját részre, hanem ajándékba rendel, Megrendelő kötelessége meggyőződni arról, hogy a kiszállítási időintervallumban az ajándékozott a kiválasztott címen tartózkodik, és átveszi a rendelést. Ha az Eladó a házhozszállítás során akadályba ütközik, a 8.1.2 pontban leírtak lépnek életbe.
8.2 Megrendelő a termékek és a szolgálatások ellenértékét online bankkártyás fizetéssel vagy utánvéttel egyenlíti ki. Amennyiben az online fizetés meghiúsul a rendelés leadásakor, az Eladó erre elektronikus levél útján felhívja Megrendelő figyelmét, miután Megrendelő 12 órán belül megismételheti az online fizetést. Amennyiben az online fizetés elháríthatatlan problémába ütközik, Megrendelő kérheti a választott fizetési mód módosítását, vagy előre utalásos számlát igényelhet rendeléséhez, hogy így előre egyenlítse ki a termékek és szolgáltatások ellenértékét. A fizetés minden fizetési mód esetén forintban történik.
8.3. Utánvétes fizetés esetén Megrendelő a termék átvételekor és annak helyén fizet az általa megjelölt módon készpénzzel vagy bankkártyával. Megrendelőnek előre ki kell választania, hogy készpénzben vagy bankkártyával kíván fizetni az átvételkor. Ezt a pénztár oldalon a megfelelő opció előtti jelölőnégyzet kipipálásával teheti meg. Megjegyzés: Cukrászdai utánvételes személyes átvétel esetén mindkét fizetési mód rendelkezésére áll, akkor is, ha kiválasztotta a “Átvételkor bankkártyával fizetek” opciót, vagyis személyes átvétel esetén a fizetési mód az átvétel pillanatában is változtatható. (lásd 5.5.1.1 pontot.)
8.4 A megrendelés alapján fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló elektronikus levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a Megrendelő online bankkártyás fizetés esetén elektronikus formátumban, email címére kapja meg. Utánvételes fizetésnél a Termék(ek) átadásával egyidejűleg Eladó nyugtát vagy igény esetén számlát állít ki a vásárlásról.
8.5 A Megrendelő kötelezettsége a Termék(ek)et a kézbesítéskor a futár jelenlétében megvizsgálni, és a Termék(ek)en esetlegesen észlelt sérülést jelezni. Ezen kötelezettség elmulasztásából eredő kárért az Eladót felelősség nem terheli. Minőségi kifogás és garancia: lsd. 9. pont.
8.6 Online fizetés Bankkártyával
Webáruházunk részére a SIX Payment Services biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a szolgáltató fizetőoldalára – Saferpay -, így a fizetés közvetlenül a szolgáltató által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik.
Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:
• Kártyaszám ( A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű számsor .)
• Lejárati dátum ( A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám. )
• Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. ( Egyes Maestro típusú kártyák nem alkalmasak internetes vásárlásra. Kérjük, ebben az esetben forduljon a kártyakibocsátó bankjához! )
Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében a Six Payment Services bevezette a 3D Secure, azaz Verified by Visa/MasterCardSecure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.
Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt a SIX Payment Services, Saferpay oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód).
Amennyiben az Ön bankkártyáján aktív a VbV/MSC szolgáltatás, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatainak (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) megadását követően kártyakibocsátó bankja automatikusan átirányítja Önt a megfelelő oldalra, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.
9. Minőségi kifogás és szavatosság
9.1 Az Eladó minőségi garanciát vállal az általa árusított Termékekre.
9.2 Amennyiben a Termékkel szembeni minőségi kifogás a Termék szemmel látható tulajdonságára vonatkozik (pl.: külső sérülés), úgy a Megrendelő kifogását a Termék átvételével egyidejűleg köteles közölni az Eladóval. Amennyiben a Termékkel szembeni minőségi kifogás a Termék szemmel nem látható tulajdonságára vonatkozik, úgy a minőségi kifogását a Megrendelő az adott Termékre vonatkozó eltarthatósági idő lejártáig, de legkésőbb a Termék átvételétől számított 72 óráig jelezheti az Eladónak, de az ilyen jellegű problémát a lehető leghamarabb érdemes jelezni, hogy Eladó a Megrendelőt minél előbb kárpotolni tudja. A jelzést emailben vagy telefonon is megteheti Megrendelő a kapcsolat oldalon felsorolt elérhetőségeken. A jelzésben kérjük megadni a rendelés azonosítószámát, a Termék átvételének napját és idejét, a megrendelő nevét.
9.3 Ha a megrendelt Termék hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt az Eladó díjmentesen kicseréli.
9.4 Amennyiben az Eladó a hibás Terméket azonos Termékre kicserélni nem tudja, úgy a Megrendelő választásától függően az Eladó a megrendelt Terméket másik Termékkel helyettesítheti, Megrendelőt utólag kárpótolhatja vagy a vételárat a Megrendelő részére visszatérítheti.
9.5 Az édesipari termék a Weboldalon feltüntetett jellemzőktől, illetve a színes fotótól a méret, kialakítás és díszítés vonatkozásában eltéréseket mutathatnak (pl. díszítés esetén szezonális gyümölcsök/csokoládédíszek/ egyéb készleten lévő dekorációs elemek alkalmazása), amely eltérésekért az Eladót felelősség nem terheli.
9.6 Az Eladó kifejezetten tájékoztatja a Megrendelőt, hogy a gyümölcsből, diófélékből készült ételek nyomokban magot, héjat tartalmazhatnak. Az ebből eredő esetleges károkért az Eladó felelősséget nem vállal.
9.7 Az Eladó tájékoztatja továbbá a Megrendelőt, hogy a termékek glutént, olajos magvakat, tejet, tojást, szójalecitint felhasználó üzemben készülnek, az úgynevezett “mentes” termékek is tartalmazhatnak kis mennyiségben allergéneket.
10. Kártérítési felelősség
10.2 Az Eladó kizárja felelősségét a Termék késedelmes elkészítéséből és szállításából eredő kár tekintetében. Jelen pont szerinti felelősség-kizárás nem alkalmazandó a Ptk. 314. § (1) bekezdésnek megfelelően a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegéssel okozott károk vonatkozásában.
10.3 Az Eladó kizárja felelősségét a tortához rendelt kiegészítő Termék hibás működéséből származó kár tekintetében. A termékfelelősségre vonatkozó szabályok alapján ezen esetekben a Megrendelő a kártérítési igényét közvetlenül az adott Termék gyártójával szemben érvényesítheti.
11. Adatvédelem
Az Eladó Megrendelőre vonatkozóan a birtokába jutott adatokat köteles bizalmasan kezelni, az adatokat kizárólag a megrendelések teljesítéséhez használhatja fel, az adatokat – hatósági megkeresés kivételével – marketing és reklámcélokra semmilyen formában nem továbbítja.
12. Az édesipari termékek eltarthatósága
12.1 Az édesipari termék megfelelő hűtése és tárolása az átvételt követően a Megrendelő kötelezettsége.
12.2 Hűtött tárolás mellett (+4°C) az édesipari termékek az átvételt követő 48 óráig biztonságosan eltarthatók, hozzáadott tartósítószert nem tartalmaznak.
13. Panaszkezelés
Panaszkezelés:
Megrendelő bármely panaszt közvetlenül Eladó Weboldalon a kapcsolat oldalon felsorolt elérhetőségein (telefonon, emailben, személyesen, levélben) teheti meg.
A szóbeli panaszt Eladó azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha
Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása
nem lehetséges, Eladó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról
haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát: személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Megrendelőnek átadni, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén Megrendelő részére legkésőbb 30 napon belüli érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan meghatározottak szerint köteles eljárni.
A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbelipanaszt Eladó köteles egyedi azonosítószámmal ellátni. A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat: a Megrendelő neve, lakcíme, a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja, a panasz részletes leírása, Megrendelő által bemutatott dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke, Eladó nyilatkozata a Megrendelő panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges, a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a Megrendelő aláírása, a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma. Az írásbeli panaszt az Eladó – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját Eladó indokolni köteles. Eladó a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
Amennyiben a vita a panasz kivizsgálása során nem rendeződik Megrendelő az alábbi jogérvényesítési lehetőségekkel élhet:
- jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és vármegyei kományhivatalok látják el. Ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatalok.hu.
- jogosult lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. https://bekeltetes.hu/udvozlo
- jogosult jogainak bírósági előtti érvényesítésére a polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. éviV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezéseiszerint.
- igénybe veheti az Európai Uniós Online vitarendezési platformot: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
14. Záró rendelkezések
14.1 A jelen Üzletszabályzatban nem szabályozott kérdésekben a Ptk., a Kormányrendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései az irányadók.
14.2 A Weboldal böngészésével, és megrendelésének rögzítésével a Megrendelő elfogadja ezen Üzletszabályzat feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.